A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Мутинський ліцей"
Кролевецької міської ради

5 клас

Дата: 09.06.2020 00:12
Кількість переглядів: 608

Тема. Ряд натуральних чисел

Любий, друже!

 

Число — одне з основних понять математики. Воно дозволяє виразити результати лічби предметів або вимірювання.

Скільки вам років?

Скільки кольорів у веселки?

Скільки книжок на парті?

Скільки предметів ви будете вивчати у цьому навчальному році?

Щоб відповісти на ці запитання, необхідно вміти лічити, а зробити це можна за допомогою чисел.

Сьогодні ми поговоримо про натуральні числа, дізнаємося, коли вони виникли.


 І. Опорні знання

1. Обчисліть:

а) 15 · 4 ; б) 200 + 45 ; в) 123 - 21 .

2. Прочитайте число:

а) 2314; б) 1234; в) 2004; г) 139.

3. Яке ви знаєте найменше двоцифрове число?

4. Яке ви знаєте найбільше двоцифрове число?


 ІІ. Наш план дій

1. Означення натуральних чисел.

2. Що називають натуральним рядом (або рядом натуральних чисел)

3. Існування чисел, які не є натуральними.

4. Властивості числового ряду: ♦ найменше натуральне число; ♦ нескінченність натурального ряду.

5. Число 0


  ІІІ. Слухаємо, аналізуємо, записуємо


 IV. Закріпимо

1. Яке число у натуральному ряді йде за числом 47?

2. Яке число у натуральному ряді йде за числом 50?

3. Яке число у натуральному ряді передує числу 33?

4. Яке число у натуральному ряді передує числу 100?

5. Скільки чисел стоїть у натуральному ряді між числами 6 і 10?

6. Скільки чисел стоїть у натуральному ряді між числами 22 і 30?


V. Підсумуємо

Картка № 1

1. Запишіть число, яке в натуральному ряді стоїть після числа:

а) 37; б) 432; в) 1003.

2. Запишіть число, яке в натуральному ряді передує числу:

а) 49; б) 3543; в) 1074.

3) Скільки чисел стоїть у натуральному ряді між числами 19 і 25?

Картка № 2

1. Відомо, що m — деяке натуральне число, що не дорівнює 1. Запишіть:

а) число, що йому передує;  б) наступне за ним число.

2. Скільки всього існує двоцифрових чисел?

3. Трицифрове число більше від двоцифрового на 1. Запишіть ці два числа.


Загадка

 

  Д/з.

Опрацювати §1, п. 1, № 5, 7, 9. Повторення № 13

Додаткове завдання. Іринка записує послідовність чисел так, що кожне наступне число визначено за простим правилом. Установіть це правило і запишіть наступне число:

1) 3, 13, 23, 33, ... ;    2) 11, 101, 1001, ...;   3) 1, 2, 3, 5, 8, ...;   4) 2, 5, 11, 23, 47, ...

 Запитання надсилайте на електронну пошту  mutinskash23@gmail.com або на                  


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора