A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Мутинський ліцей"
Кролевецької міської ради

П'ятниця 06.11

Дата: 06.11.2020 08:39
Кількість переглядів: 184

Тема. Знаходження дробу від числа

   

  І. Опорні знання

1. Виразіть десятковим і звичайним дробами: 1 %; 5 %; 10 %, 20 %; 35 %; 50 %.

2. Запишіть у вигляді дробу 20:4; (20:4)·3; (20·3):4


Розв'яжіть задачу. У класі 32 учні, з них 3/8 становлять дівчата. Скільки дівчат у класі?

Усім вам знайомий метод розв'язання: 32 : 8 · 3 = 4 · 3 = 12 (дівчат)

Якщо проаналізувати, то нескладно побачити, що при множенні числа 32 на 3/8 маємо такий самий результат. Який можна зробити висновок?


ІІ. Слухай, дивись, аналізуй та запам'ятовуй.

 


         Теорія    

       Конспект     

      Практика    

1. Сформулюйте алгоритм знаходження дробу від числа.

2. В саду 50 дерев, з них 2/5 становлять вишні. Скільки в саду вишень?

4. Сформулюйте алгоритм знаходження відсотків від числа.

5. У саду 50 дерев, із них 30 % становлять груші. Скільки груш у саду?


ІІІ.   Запиши у зошит


IV. Підсумуємо


  Д/з. Опрацювати запропонований матеріал. За  с. 99 - 100, № 384, 385, 398. Повторити властивості множення.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора