A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Мутинський ліцей"
Кролевецької міської ради

Понеділок 13.04

Дата: 13.04.2020 11:14
Кількість переглядів: 356

Тема. Аналіз контрольної роботи. Квадратний тричлен і його корені

 

    І. Аналіз контрольної роботи

 

ІІ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Що ми знаємо?

1. Що означає розкласти многочлен на множники?

2. Які способи розкладанн многочленів на множники ви знаєте?

3. У чому полягає спосіб винесення спільного множника за дужки? Поясніть на прикладі:            1) m2 - 3m;    2) 6p + 12p3;    3) a(b + c) - m(b + c).

4. У чому полягає спосіб групування? Поясніть на прикладі: 1) ab + bc + ca + c2;   2) a2 - ab - 4a + 4b

5. Як використовують для розкладання многочленів на множники формули скороченого множення? П:оясніть на прикладі: 1) p2 - 9q2;       2) a2 + 2ab + b2;       3) m3 - n3;        4) a3 + 8.

6. Чи можна застосовувати одразу декілька способів розкладання многочленів на множники?

  Конспект


Як розкласти на множники квадратни тричлен, якщо відомі його корені?

Алгоритм розкладання квадратного тричлена на множники





 Д/з. Опрацювати п. 21 с. 166. Виконати № 729 (н).

Повторити 

Запитання та відповіді надсилайте на електронну пошту mutinskash23@gmail.com або на


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора