A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Мутинський ліцей"
Кролевецької міської ради

Динаміка образу Елізи Дулітл

Дата: 02.04.2020 11:42
Кількість переглядів: 3677

1. Дати письмові відповіді на питання:

- Як Бернард Шоу у передмові до п'єси "Пігмаліон" тлумачить свій задум щодо цього твору?

- З яким давньогрецьким міфом перегукується і назва, і зміст п'єси Бернарда Шоу?

- Де відбувається зустріч квіткарки і професора?

- Чому присвятив своє життя професор Хіггінс?

- Визначте жанрову специфіку твору "Пігмаліон".

- Хто і з ким укладає парі?

- У чому полягало парі?

- Яким є фінал п'єси?

 - Що Еліза говорить про себе, дискутуючи з Хіггінсом, і в чому вона бачить сенс свого життя?

- Як можна назвати урок, який дає Еліза професорові?

2. Виписати портрет головної героїні на початку п'єси і у ІІІ дії.

3. Вивести формулу успіху Елізи-Галатеї.

4. Скласти таблицю "Еволюція Елізи: від квіткарки до леді":

- 1 колонка - Еліза квіткарка (що було)

- 2 колонка - Чарівна леді (що стало)

- 3 колонка - Що залишилося незмінним?

- 4 колонка - Висновок.

5. Скласти асоціативні грона: Хіггінс, Еліза.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора