A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Мутинський ліцей"
Кролевецької міської ради

П'ятниця 15.05

Дата: 15.05.2020 11:45
Кількість переглядів: 329

Тема. Розв'язвання задач на спільну роботу

 

Любий, друже!

         Розглянемо задачу.

Дві бригади, працюючи разом, зорали поле за 8 год. За скільки годин може зорати поле кожна бригада, працюючи самостійно, якщо одній бригаді на це потрібно на 12 год більше, ніж другій?

Як бачите, для розв'язування цієї задачі необхідно скласти рівняння, і це рівняння буде дробово-раціональним. Сьогодні ми розглянемо задачі на спільну роботу, складемо схему розв'язування таких задач

І. Опорні знання

1. За яких значень змінної має зміст вираз:

2. Трактор може зорати поле за х днів. Яку частину поля він може зорати за 1 день?

   Зверніть увагу! В ході розв'язування задач на спільну роботи миожна розглядати ці задачі як задачі на рух, у яких:

♦ продуктивність праці є аналогією швидкості;

                              ♦ робота, виконана за певний час, є аналогією відстані


         Софійка та Юрко прикрашали фруктами приготовлені птіфури. Усі тістечка Софійка може прикрасити на 6 хв швидше, ніж Юрко. За який час може прикрасити всі птіфури Юрко, якщо вдвох усі тістечка діти можуть прикрасити за 7,2 хв? Аналізуємо, та розв'язуємо 

Складіть математичну модель задачі, розв'яжіть задачу

1. 

2. 


Д/з. Опрацювати запропонований матеріал. 

Повторити основні поняття теми.

 

Запитання та відповіді надсилайте на електронну пошту mutinskash23@gmail.com або на


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора