A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Мутинський ліцей"
Кролевецької міської ради

Арт-терапевтичні поради для підготовки дитини до школи

Дата: 15.05.2020 12:21
Кількість переглядів: 246

1.Звикаємо до простору. Сходіть з дитиною в школу погуляйте і помалюйте ... класи і коридори. Перегляньте такий альбом кілька разів.

????2.Формуємо ефективну активність. Переписуйте через копірку або напівпрозорий папір будь-які зображення і робіть їх дуже схожим на оригінал.

????3.Моделюємо соціальні контакти. Створіть ляльковий клас і вчителя. І грайте з дитиною в різні ситуації від найпростіших ... - «Хочу в туалет», і до конфліктних ситуацій.

????4.Малюйте зображення осіб з різними емоціями ... і пробуйте з дитиною малювати щось, що допоможе підняти або поліпшити настрій. Зробіть такий альбом для гарного настрою.

????5.Привчайте дитину до шкільного ритму. Малюйте автопортрети на тему «Я- учень» в різних ситуаціях: встаю в школу, снідаю перед школою, йду в школу ... і так далі до вечора.

????6.Вчіть приймати різницю - формуйте толерантність. Підберіть картинки або фотографії різних шкільних ситуацій від радісних до конфузних і обговоріть з дитиною, нехай цей набір буде мовчазним помічником для дитини в подальшому процесі звикання до інших.

????7.Зміцнюйте руку і розвивайте дрібну моторику. Фарбуйте восковими олівцями, розминайте скульптурний пластилін і малюйте ним, ліпіть з глини.

1.Звикаємо до простору. Сходіть з дитиною в школу погуляйте і помалюйте ... класи і коридори. Перегляньте такий альбом кілька разів.

????2.Формуємо ефективну активність. Переписуйте через копірку або напівпрозорий папір будь-які зображення і робіть їх дуже схожим на оригінал.

????3.Моделюємо соціальні контакти. Створіть ляльковий клас і вчителя. І грайте з дитиною в різні ситуації від найпростіших ... - «Хочу в туалет», і до конфліктних ситуацій.

????4.Малюйте зображення осіб з різними емоціями ... і пробуйте з дитиною малювати щось, що допоможе підняти або поліпшити настрій. Зробіть такий альбом для гарного настрою.

????5.Привчайте дитину до шкільного ритму. Малюйте автопортрети на тему «Я- учень» в різних ситуаціях: встаю в школу, снідаю перед школою, йду в школу ... і так далі до вечора.

????6.Вчіть приймати різницю - формуйте толерантність. Підберіть картинки або фотографії різних шкільних ситуацій від радісних до конфузних і обговоріть з дитиною, нехай цей набір буде мовчазним помічником для дитини в подальшому процесі звикання до інших.

????7.Зміцнюйте руку і розвивайте дрібну моторику. Фарбуйте восковими олівцями, розминайте скульптурний пластилін і малюйте ним, ліпіть з глини.

1.Звикаємо до простору. Сходіть з дитиною в школу погуляйте і помалюйте ... класи і коридори. Перегляньте такий альбом кілька разів.

????2.Формуємо ефективну активність. Переписуйте через копірку або напівпрозорий папір будь-які зображення і робіть їх дуже схожим на оригінал.

????3.Моделюємо соціальні контакти. Створіть ляльковий клас і вчителя. І грайте з дитиною в різні ситуації від найпростіших ... - «Хочу в туалет», і до конфліктних ситуацій.

????4.Малюйте зображення осіб з різними емоціями ... і пробуйте з дитиною малювати щось, що допоможе підняти або поліпшити настрій. Зробіть такий альбом для гарного настрою.

????5.Привчайте дитину до шкільного ритму. Малюйте автопортрети на тему «Я- учень» в різних ситуаціях: встаю в школу, снідаю перед школою, йду в школу ... і так далі до вечора.

????6.Вчіть приймати різницю - формуйте толерантність. Підберіть картинки або фотографії різних шкільних ситуацій від радісних до конфузних і обговоріть з дитиною, нехай цей набір буде мовчазним помічником для дитини в подальшому процесі звикання до інших.

????7.Зміцнюйте руку і розвивайте дрібну моторику. Фарбуйте восковими олівцями, розминайте скульптурний пластилін і малюйте ним, ліпіть з глини.

1.Звикаємо до простору. Сходіть з дитиною в школу погуляйте і помалюйте ... класи і коридори. Перегляньте такий альбом кілька разів.

????2.Формуємо ефективну активність. Переписуйте через копірку або напівпрозорий папір будь-які зображення і робіть їх дуже схожим на оригінал.

????3.Моделюємо соціальні контакти. Створіть ляльковий клас і вчителя. І грайте з дитиною в різні ситуації від найпростіших ... - «Хочу в туалет», і до конфліктних ситуацій.

????4.Малюйте зображення осіб з різними емоціями ... і пробуйте з дитиною малювати щось, що допоможе підняти або поліпшити настрій. Зробіть такий альбом для гарного настрою.

????5.Привчайте дитину до шкільного ритму. Малюйте автопортрети на тему «Я- учень» в різних ситуаціях: встаю в школу, снідаю перед школою, йду в школу ... і так далі до вечора.

????6.Вчіть приймати різницю - формуйте толерантність. Підберіть картинки або фотографії різних шкільних ситуацій від радісних до конфузних і обговоріть з дитиною, нехай цей набір буде мовчазним помічником для дитини в подальшому процесі звикання до інших.

????7.Зміцнюйте руку і розвивайте дрібну моторику. Фарбуйте восковими олівцями, розминайте скульптурний пластилін і малюйте ним, ліпіть з глини.

1.Звикаємо до простору. Сходіть з дитиною в школу погуляйте і помалюйте ... класи і коридори. Перегляньте такий альбом кілька разів.

????2.Формуємо ефективну активність. Переписуйте через копірку або напівпрозорий папір будь-які зображення і робіть їх дуже схожим на оригінал.

????3.Моделюємо соціальні контакти. Створіть ляльковий клас і вчителя. І грайте з дитиною в різні ситуації від найпростіших ... - «Хочу в туалет», і до конфліктних ситуацій.

????4.Малюйте зображення осіб з різними емоціями ... і пробуйте з дитиною малювати щось, що допоможе підняти або поліпшити настрій. Зробіть такий альбом для гарного настрою.

????5.Привчайте дитину до шкільного ритму. Малюйте автопортрети на тему «Я- учень» в різних ситуаціях: встаю в школу, снідаю перед школою, йду в школу ... і так далі до вечора.

????6.Вчіть приймати різницю - формуйте толерантність. Підберіть картинки або фотографії різних шкільних ситуацій від радісних до конфузних і обговоріть з дитиною, нехай цей набір буде мовчазним помічником для дитини в подальшому процесі звикання до інших.

????7.Зміцнюйте руку і розвивайте дрібну моторику. Фарбуйте восковими олівцями, розминайте скульптурний пластилін і малюйте ним, ліпіть з глини.

Автор: Вікторія Назаревич


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора