A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Мутинський ліцей"
Кролевецької міської ради

Четвер 30.04

Дата: 30.04.2020 10:18
Кількість переглядів: 336

Тема. Розв'язування задач геометричного змісту

       І. Перевір себе

     1. Робота з карткою             2. За  

ІІ. Повтори 

 


ІІІ. Опорні знання

1. Як знайти периметр ?     2. Як знайти периметр ?     3. Як знайти периметр ?

4. Периметр трикутника дорівнює 16 см, дві його сторони становлять відповідно 4 см і 5 см. Чому дорівнює третя сторона трикутника?

5. Периметр прямокутника дорівнює 14 см, одна з його сторін дорівнює см. Якою є довжина сторони, суміжної з даною стороною?


Сьогодні продовжимо розв'язувати задачі геометричного змісту. У 7 класі ви приступите до вивчення курсу геометрії, вміння розв'язувати задачі геометричного змісту стануть вам у нагоді

IV.  Дивимося, слухаємо, записуємо, аналізуємо

 

 V. Тренуємося

1. У трикутнику одна зі сторін на 4 см коротша за другу, а третя на 3 см довша від другої. Знайдіть сторони трикутника, якщо його периметр дорівнює 26 см.

2. Ширина прямокутної ділянки землі на 15 м коротша за його довжину, а периметр дорівнює 126 м. Обчисліть сторони ділянки землі.


 V. Підсумуємо

Довжина прямокутника в 4 рази більша від його ширини. Знайдіть довжини сторін прямокутника, якщо його периметр дорівнює 60 м. Яке рівняння відповідає умові задачі?


 Д/з. Повторити основні поняття теми.  № 1171, 1174

Запитання та відповіді надсилайте на електронну пошту 

mutinskash23@gmail.com або на

                                   


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора