A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Мутинський ліцей"
Кролевецької міської ради

ПОВТОРЕННЯ. Держави Західної Європи в ХУІ-ХУІІ ст.

Дата: 31.03.2021 15:07
Кількість переглядів: 488

Виконати тестові завдання

1. Повстання у якій країні стало початком Тридцятилітньої війни?

А у Чехії

Б у Німеччині

В у Франції

Г в Іспанії

2. Похід «Непереможної армади» завершився перемогою:

А іспанців

Б французів

В англійців

Г голландців

3. Яка форма виробництва набула поширення у вовняній промисловості?

А фабричне виробництво

Б механізована мануфактура

В розсіяна мануфактура

Г невеликі заводи

4. Установіть відповідність між поняттями та їхніми визначеннями.

1 парламенту                                                                                              А законодавчий орган в Іспанії

2 мануфактура

Б дрібне товарне виробництво з використанням

3 огороджування ручної праці

4 пуритани                                                                                                   В станово-представницькі збори

                                                                                                                      Г англійські кальвіністи

                                                                                                                       Д зігнання селян з їхніх земель

5. Укажіть, про кого йдеться.

Він був мореплавцем та піратом. Із нечисленною ескадрою пройшов через Магелланову протоку та пограбував порти, де зберігалося золото для відправлення в Іспанію. Переплив через Тихий та Індійський океани. Королева Англії висвятила його в рицарі. Через кілька років став адміралом. Очолив флот, який розгромив «Непереможну армаду». Помер під час чергової подорожі та був похований у морі.

А Генрі Морган

Б Френсіс Дрейк

В Томас Мор

Г Олівер Кромвель

6. Установіть хронологічну послідовність подій.

А Утрехтська унія

Б війна Голландії з Іспанією

В Гентське умиротворення

Г зародження республіки на Півночі

7. Заповніть таблицю, указавши у відповідному стовпчику порядковий номер поняття або назви.

1) Священна Римська імперія, 2) Чехія, 3) Іспанія, 4) Данія, 5) католицькі князі, 6) Швеція, 7) Габсбурги, 8) Англія, 9) інквізиція, 10) Франція.

Католицька ліга Євангелічна унія
   

8. Складіть план відповіді за темою «Англійська революція».

9.Складіть порівняльну характеристику країн Англії та Франції.

10. Побудуйте причиново-наслідковий ланцюжок про «революцію цін» за планом: причини — привід — події — наслідки.

11. Зобразіть структуру правління Англії у вигляді схеми.

12. Проаналізуйте науковий текст історика Р. Віппер та дайте відповіді на запитання.

     Така тривала війна була можлива лише за особливих умов рекрутування солдатів та їх утримання. Валленштейн висловив це словами «війна годує війну». Солдатів наймали як робітників для будівлі; капіталом для їхньої винагороди ставали завоювання і здобич... Цих солдатів не можна було утримати в дисципліні. Вони перетворювалися після перемоги або взяття міста на звірів. Часто вони вирізали або вішали все чоловіче населення і, забравши здобич, підпалювали поселення. Коли Тіллі взяв багатий Магдебург... на прохання громадян про помилування Тіллі заявив: «Почекайте ще годину; я подивлюсь, що можна буде зробити; треба ж дати солдатові щось після стількох небезпек та праці». На думку іншого начальника, щоб утримати серед них порядок, потрібно було більше шибениць, ніж будинків, та більше мотузок, ніж дерев. Валленштейн приваблював понад усе тим, що надавав своїм солдатам повну свободу.

1) Про які події йдеться в наведеному уривку?

2) Як ви розумієте вислів «війна годує війну»?

3) Чому Тіллі дав таку відповідь громадянам хМагдебургу?

4) Як можна охарактеризувати армію А. Валленштейна?1


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора