A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Мутинський ліцей"
Кролевецької міської ради

П'ятниця 08.05

Дата: 08.05.2020 16:03
Кількість переглядів: 268

Тема. Раціональні рівняння як математична модель реальних ситуацій

 

 

 

І. Опорні знання

1). Розв’яжіть рівняння:

а) х2 – 5х = 0;    б) х4 – х2 = 0;  

  в) х2 – 144 = 0;    г) х2 + 4х + 3 = 0.

2). Складіть рівняння за умовою задачі:

а) довжина прямокутника дорівнює x, ширина — (х – 3), а площа становить 84 см2;

б) гіпотенуза прямокутного трикутника дорівнює x, а катети —

 (х – 3) і (х – 2).



ІІ. План наших дій

1. Математичне моделювання на прикладі розв’язування прикладних задач.  

2. Загальна схема розв’язування задач складанням квадратних рівнянь.

3. Приклади розв’язування задач складанням квадратного рівняння.   

 Оскільки у задачах, як правило, розглядається певна життєва ситуація, то для розв’язування задачі ми перекладаємо її математичною мовою  , тобто складаємо математичну модель  . Це і є рівняння. Розв’язавши рівняння, одержавши відповідь, повертаємося до змісту задачі й зіставляємо відповідь з умовою задачі. Потім записуємо відповідь.

 Дивимося, слухаємо, записуємо


ІІІ. Підсумуємо


   Д/з. Опрацювати запропонований матеріал, приклади розв'язання .

   Виконати 2 задачі на вибір з рубрики тренуємося 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора