A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Мутинський ліцей"
Кролевецької міської ради

Практикум

Дата: 15.05.2020 21:43
Кількість переглядів: 203

Актуалізація опорних знань, умінь і навичок

1. Якщо нам у мовленні необхідно вказати на дію, додаткову дію до основної, на мету, причину, умову, який член речення ми вводимо?

2. Назвіть види обставин.

3. Чим найчастіше виражена обставина?

4. Якщо у мовленні необхідно виділити інформацію зі значенням включення, виключення, заміщення, доповнення, як ми це зробимо?

5. Чим найчастіше виражений додаток у реченні?

Прочитати теоретичні відомості з теми уроку на с. 142-143, 145.

Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=9zxVlWi0EA0

Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=5YlT-uyim8Y

Творче конструювання. Ускладніть речення відокремленими додатками, увівши їх за допомогою слів: крім, опріч, замість, за винятком, на відміну від, зокрема, не рахуючи, не виключаючи, навіть, особливо, наприклад, зверх, у тому числі:

1. Більшість учнів класу взяла участь в обговоренні проблеми.

2. Мені більше подобаються предмети природничого циклу.

3. Осінь була напрочуд теплою.

Виконати вправу 334.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора