A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Мутинський ліцей"
Кролевецької міської ради

Вівторок 31.03

Дата: 30.03.2020 23:18
Кількість переглядів: 265

Тема. Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь

І. Перевіряємо домашнє завдання


ІІ. Як відомо, задачі можна розв’язувати покроково. Але складання рівнянь, що відповідають умові задачі, може значно спростити розв’язання низки задач, а також зробити це розв’язання більш зрозумілим. Що таке математична модель?  Теорія


ІІІ. Удосконалюємо знання, уміння, навички

1. У ящику було утричі менше деталей, ніж у коробці. Після того як у ящик доклали ще 6 деталей, а з коробки забрали 12 деталей, у ящику стало на 30 деталей менше. Скільки деталей було в ящику спочатку?


2. Сума довжин першої та другої сторін трикутника дорівнює 25 см, сума довжин першої та третьої сторін дорівнює 27 см, а сума довжин другої та третьої сторін — 30 см. Знайдіть довжини сторін і периметр трикутника.


3. Розв'язування задач на рух за допомогою рівнянь


ІV. Індивідуальна робота з картками


 Д/з. Опрацювати п.3 с.18-19, № 95, 102, 107

Запитання та відповіді надсилайте на електронну пошту mutinskash23@gmail.com

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора