A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Мутинський ліцей"
Кролевецької міської ради

Критерії оцінювання з англійської мови, 5 клас НУШ

Дата: 01.12.2022 20:35
Кількість переглядів: 71

Початковий рівень

1-3 бали

Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації

Примітка

вчителя/учня

Ти самостійно або з  допомогою вчителя чи інших осіб

Плануєш й здійснюєш навчальний пошук

Умієш розпізнавати та читати окремі вивчені слова

 

Опрацьовуєш тестову та/або графічну інформацію

Вмієш розпізнавати та читати окремі вивчені словосполучення на основі матеріалу, що вивчався

 

Комунікація, зокрема з використанням

                   інформаційно - комунікаційних технологій

 

Ти самостійно або з  допомогою вчителя чи інших осіб

Ти створюєш короткі усні та письмові повідомлення

знаєш найбільш поширені вивчені словосполучення, проте не завжди точно використовуєш їх у мовленні, допускаєш фонематичні помилки

 

Відтворюєш почуту або прочитану інформацію, допускаючи істотні змістовні та/або логічні неточності

розпізнаєш  на слух окремі прості речення й мовленнєві зразки, побудовані на вивченому мовному матеріалі в мовленні, яке звучить в уповільненому темпі

 

Виконання практичних завдань та розв’язання повсякденних проблем  із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом

Ти самостійно або з  допомогою вчителя чи інших осіб

Виконуєш навчальні дії на рівні зразка їх виконання

Списуєш за зразком короткі слова, вирази та прості речення

 

Розпізнаєш, пишеш окремі об’єкти вивчення

умієш писати прості речення за зразком, проте зміст повідомлення недостатньо інформативно насичений

 

Рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності

Ти самостійно або з  допомогою вчителя чи інших осіб

Ти розпізнаєш помилки, логічні або змістовні неточності в результатах навчальної діяльності після того, як на них вказує вчитель

маєш фрагментарні уявлення з предмета вивчення і можеш відтворити окремі його частини; під керівництвом учителя виконуєш найпростіші граматичні вправи та читаєш  найпростіші слова

 

 

Середній рівень

4-6  балів

Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації

Примітка

вчителя/учня

Ти самостійно або з  допомогою вчителя чи інших осіб

Плануєш й здійснюєш навчальний пошук

Умієш частково знаходити необхідну інформацію у вигляді оціночних вражень за умови, що в текстах використовується знайомий мовний матеріал

 

Ставиш запитання до змісту  навчального матеріалу

Умієш ставити прості запитання до змісту прочитаного тексту

 

Опрацьовуєш або інтерпретуєш текстову та/або графічну інформацію без істотних змістовних і  логічних неточностей

знаєш окремі факти, що стосуються тем : Школа, відпочинок, свята, сім’я, дослідження”

 

Комунікація, зокрема з використанням

                   інформаційно - комунікаційних технологій

Ти самостійно або з  допомогою вчителя чи інших осіб

Ти створюєш короткі усні та письмові повідомлення

умієш в основному логічно побудувати невеличке висловлювання та діалог, допускаючи незначні помилки при використанні лексичних одиниць.

 

Відтворюєш почуту або прочитану інформацію, без істотних  змістовних та/або логічні неточності

розумієш зміст прослуханого тексту, в якому використаний знайомий мовний матеріал

 

Презентуєш результати своєї навчальної діяльності

упевнено розпочинаєш, підтримуєш та закінчуєш розмову у відповідності з мовленнєвою ситуацією. Усі звуки в потоці мовлення вимовляються правильно

 

Виконання практичних завдань та розв’язання повсякденних проблем  із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом

Ти самостійно або з  допомогою вчителя чи інших осіб

Виконуєш навчальні дії із застосування знань, що охоплюються навчальним матеріалом за зразком

умієш написати коротке повідомлення за зразком у межах вивченої теми, використовуючи обмежений набір засобів логічного зв'язку

 

Можеш порівняти окремі об’єкти вивчення

умієш написати коротке повідомлення/лист за зразком у відповідності до поставленого комунікативного завдання, при цьому посередня різноманітність ужитих структур.

 

Рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності

Ти самостійно або з  допомогою вчителя чи інших осіб

Розпізнаєш й виправляєш окремі помилки та робиш часткові уточнення в результаті навчальної діяльності

складаєш  прості речення на повсякденні теми і виконуєш  їх під керівництвом учителя; відтворює навчальний матеріал з допомогою вчителя; описуєш явища погоди, людей, тварин та їх дії; виконуєш граматичні вправи за зразком.

 

 

Достатній рівень

7-9  балів

 

Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації

Примітка

вчителя/учня

Ти самостійно або з  допомогою вчителя чи інших осіб:

Плануєш й успішно здійснюєш навчальний пошук, не обмежуючись навчальним матеріалом

 Умієш знаходити необхідну інформацію у вигляді оціночних вражень за умови, що містять певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися

 

Ставиш уточнювальні запитання

Умієш ставити прості запитання до змісту прочитаного тексту

 

Використовуєш і порівнюєш  інформацію з кількох джерел

Описуєш спостереження за природніми явищами, погодою, тваринами з повним розумінням незнайомих слів

 

Опрацьовуєш й логічно відтворюєш текстову та/або графічну інформацію

Вмієш читати з повним розумінням тексти, використовуючи словник, знаходиш потрібну інформацію, аналізуєш її та робиш відповідні висновки

 

Комунікація, зокрема з використанням

                   інформаційно - комунікаційних технологій

Ти самостійно або з  допомогою вчителя чи інших осіб:

Ти створюєш деталізовані  усні та письмові повідомлення

умієш зв'язно висловлюватись відповідно до навчальної ситуації, малюнка, робити повідомлення з теми, простими реченнями передавати зміст прочитаного, почутого або побаченого, підтримувати бесіду

 

Висловлюєш власну думку і наводиш приклади на її підтвердження

умієш підтримувати бесіду, вживаючи короткі репліки; умієш у відповідності з комунікативним завданням використовувати лексичні одиниці та граматичні структури, не допускаєш фонематичних помилок

 

Презентуєш результати навчальної діяльності, зокрема з використання ІКТ (за доступності)

Складаєш прості власні висловлення  у межах вивчених тем під керівництвом учителя, умієш заповнити анкету, допускаючи ряд орфографічних помилок, які не ускладнюють розуміння інформації,

 

Виконання практичних завдань та розв’язання повсякденних проблем  із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом

Ти самостійно або з  допомогою вчителя чи інших осіб( застосовуєш знання, що охоплюються навчальним матеріалом у типових ситуаціях на рівні свідомого вибору, а саме):

Формулюєш проблемні питання , пропонуєш можливі способи виконання завдання, або розв’язання проблеми

Знаєш як написати коротке повідомлення за вивченою темою за зразком у відповідності до заданої комунікативної ситуації, допускаючи при цьому ряд помилок при використанні вивчених граматичних структур. Допущені помилки не порушують сприйняття тексту

 

Можеш аналізувати та порівнювати об’єкти вивчення

виявляєш розуміння прочитаного та почутого тексту без словника, можеш дати відповіді на запитання на підтвердження цього; робиш окремі висновки з прочитаного;

 

Складаєш план для виконання/розв’язання відповідно до інструкції та/або успішно виконуєш окремі етапи такого виконання/розв’язання

Ти вмієш та знаєш як  написати повідомлення на запропоновану тему, допускаючи ряд орфографічних помилок, які не ускладнюють розуміння інформації, вдало застосовуєш ідіоматичні звороти, з'єднувальні кліше, різноманітні структури

 

Рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності

Ти самостійно або з  допомогою вчителя чи інших осіб:

Успішно виправляєш окремі помилки й робиш часткові уточнення в результаті навчальної діяльності

складаєш  прості речення на повсякденні теми і виконуєш  їх самостійно; відтворюєш навчальний матеріал; описуєш явища погоди, людей, тварин та їх дії; виконуєш граматичні вправи.

 

Визначаєш окремі труднощі , що виникають у процесі власної навчально – пізнавальної діяльності й можливі шляхи їх подолання

Під час виконання вправ, прослухуванні та читанні  текстів.

 

 

 

Високий рівень

10-12  балів

 

Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації

Примітка

вчителя/учня

Ти самостійно або з  допомогою вчителя чи інших осіб:

Плануєш й успішно здійснюєш навчальний пошук, не обмежуючись навчальним матеріалом

вмієш знаходити  необхідну інформацію з розумінням основного змісту тексти, аналізуєш їх, розумієш прочитаний текст, установлюючи логічні зв'язки всередині речення та між реченнями

 

Ставиш запитання на з’ясування причинно-наслідкових зв’язків

Умієш ставити різні види запитань до змісту прочитаного тексту

 

Використовуєш ,порівнюєш  і аналізуєш інформацію з різних джерел, критично її аналізуєш

Умієш  аналізувати, узагальнювати й систематизувати надану інформацію, робити висновки;

 

Опрацьовуєш й логічно інтерпретуєш текстову та/або графічну інформацію

Вмієш читати тексти, аналізути їх і робити висновки, порівнюєш отриману інформацію з власним досвідом. У повному обсязі розумієш тему прочитаного тексту різного рівня складності

 

Комунікація, зокрема з використанням

                   інформаційно - комунікаційних технологій

Ти самостійно або з  допомогою вчителя чи інших осіб:

Ти створюєш деталізовані  усні та письмові повідомлення

використовуєш граматичні структури й лексичні одиниці у відповідності з комунікативним завданням, не допускаєш фонематичних помилок

 

Висловлюєш й логічно обґрунтовуєш  власну думку , наводиш приклади на її підтвердження

умієш вільно висловлюватись і вести бесіду в межах вивчених тем, гнучко та ефективно користуючись мовними та мовленнєвими засобами

 

Творчо презентуєш результати навчальної діяльності, зокрема з використання ІКТ (за доступності)

Складаєш та  використовуєш вивчені граматичні структури у відповідності до комунікативного завдання, створюєш проекти і презентуєш їх аудиторії.

 

Виконання практичних завдань та розв’язання повсякденних проблем  із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом

Ти самостійно або під посередкованим керівництвом учителя чи інших осіб

(Застосовуєш знання , що охоплюються навчальним матеріалом для виконання практичних завдань та/або розв’язання повсякденних проблем у нетипових ситуаціях на рівні свідомого вибору, а саме)

Формулюєш проблемні питання , висуваєш гіпотези, успішно виконуєш завдання або розв’язуєш проблему відповідно до інструкції

Умієш написати повідомлення, правильно використовуючи лексичні одиниці в рамках тем, пов'язаних з повсякденним життям, при наявності несуттєвих орфографічних, які не порушують акту комунікації

 

Обґрунтовуєш обраний спосіб розв’язання/виконання, спираючись на знання й досвід

володієш засвоєними знаннями і використовуєш їх у нестандартних ситуаціях, самостійно аналізуєш виконане завдання

 

Можеш класифікувати й узагальнити об’єкти вивчення

розумієш тривале мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися. Умієш знаходити  та класифікувати в інформаційних текстах з незнайомим матеріалом необхідну інформацію, подану у вигляді оціночних суджень, опису, аргументації

 

Рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності

Ти самостійно або з  допомогою вчителя чи інших осіб:

Успішно виправляєш окремі помилки й робиш часткові уточнення в результаті навчальної діяльності

Складаєш розповідь на повсякденні теми і відтворюєш її самостійно; відтворюєш навчальний матеріал; описуєш різні види текстів(художньої та наукової літератури); виконуєш складні лексичні та граматичні вправи.

 

Визначаєш окремі труднощі , що виникають у процесі власної навчально – пізнавальної діяльності й можливі шляхи їх подолання

Під час самостійного виконання вправ на різні види мовленнєвої діяльності, формулюєш відповіді, маєш системні знання з предмета, аргументовано використовуєш їх, у тому числі у проблемних ситуаціях.

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора