A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Мутинський ліцей"
Кролевецької міської ради

Критерії оцінювання (по рівнях)

Дата: 12.12.2022 21:53
Кількість переглядів: 71

                                                                                                                                        

Початковий рівень

 

(Старайся, будь уважним, спробуй не поспішати, ти можеш більше, зосередься, зверни увагу, я вірю в тебе, уже краще, значно краще.)

Ти виконуєш навчальні завдання на рівні копіювання зразків після детального кількаразового  їх пояснення учителем за допомогою таких навчальних дій:

  • розпізнаєш і називаєш об’єкти, про які йдеться в завданнях, за наданими орієнтирами;
  • називаєш окремі ознаки об’єктів;
  • відтворюєш окремі операції навчальних дій для досягнення результату, зокрема копіюєш зразок;
  • знаходиш інформацію у запропонованому джерелі за наданим орієнтиром (малюнком, ключовим словом, порядковим номером речення тощо);
  • відтворюєш частини отриманої інформації усно, за допомогою малюнка;
  • коментуєш окремі операції короткими репліками на основі запропонованих запитань;
  • співвідносиш результат виконання завдання із зразком; констатуєш за підказкою правильність, неправильність результату.

    Середній рівень

     

     

    (Досить добре, значно краще, я пишаюся тобою, досить вдало, я щиро радію за тебе, з успіхом тебе, так тримати, щодня тобі вдається краще, твоя робота мене потішила.)

     Ти виконуєш навчальні завдання на репродуктивному рівні реалізації навчальної діяльності  за допомогою таких навчальних дій:

    • визначаєш об’єкти, про які йдеться в завданнях, називаєш їх; для досягнення результату потребуєш уточнень завдань;
    • називаєш  істотні ознаки об’єктів, установлюєш спільні й відмінні ознаки, властивості об’єктів; групуєш об’єкти відповідно до умови за наданими орієнтирами, уточненнями в процесі діалогу з учителем, однокласниками;
    • відтворюєш навчальні дії за алгоритмом, схемою, водночас потребуєш роз’яснень для досягнення результату;
    • знаходиш інформацію у запропонованих джерелах; перетворюєш отриману інформацію у графічну (малюнок, таблицю), текстову за зразком, за допомогою вчителя;
    • коментуєш навчальні дії короткими реченнями з опорою на орієнтири  (пам’ятку, зразок тощо); наводиш приклади; перевіряєш спосіб і результат виконання завдань за зразком, констатуєш правильність, неправильність результату;

визначаєш труднощі, помилки, долаєш виявлені труднощі, виправляєш помилки з допомогою вчителя, однокласників.

Достатній рівень

 

                                                                               

(Вітаю, це те, що треба, я погоджуюся з тобою, гарно зроблено, ти багато вмієш, чудово, молодець, це твоя перемога,як влучно, мені приємно бачити.)

 Ти виконуєш навчальні завдання на продуктивному рівні реалізації навчальної діяльності за допомогою таких навчальних дій:

1) знаходиш за власною ініціативою необхідну інформацію; перетворюєш отриману інформацію у графічну (малюнок, таблицю, схему, діаграму), текстову;

 

2)визначаєш самостійно об’єкти, про які  йдеться в завданнях, називаєш їх;

 

3) називаєш самостійно істотні ознаки об’єктів, визначаєш спільні й відмінні ознаки, властивості об’єктів; групуєш об’єкти; установлюєш причинно-наслідкові зв’язки між об’єктами;

 

4) застосовуєш набуті складники компетентностей у досягненні результатів завдань;

 

5) пояснюєш способи виконання навчальних дій; дотримуєшся послідовності пояснення; за потреби ставиш запитання, що стосуються об’єктів завдань;

6) ілюструєш розуміння прикладами; контролюєш дотримання алгоритму дій, перевіряєш результати виконання завдань можливими способами, робиш висновок про досягнення результатів; визначаєш труднощі, помилки, знаходиш спосіб подолання виявлених труднощів за наданими орієнтирами, самостійно виправляєш помилки. 

   Високий рівень

 

 

 

   (Пречудово, блискуча відповідь,  відмінно, бездоганно, надзвичайно, маєш рацію, зразково, я пишаюся тобою, розумник.)

Ти виконуєш навчальні завдання на продуктивно-творчому рівні реалізації навчальної діяльності за допомогою таких навчальних дій:

установлюєш причинно-наслідкові звязки між об’єктами; класифікуєш об’єкти;

перетворюєш отриману інформацію у графічну (малюнок, таблицю, схему, діаграму), текстову;

 

  • визначаєш самостійно об’єкти, про які йдеться в завданнях, називаєш їх та взаємопов’язані з ними об’єкти;
  • характеризуєш об’єкти, визначаєш їх спільні й відмінні ознаки, властивості;
  • застосовуєш й комбінуєш для досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей;
  • знаходиш за власною ініціативою необхідну додаткову інформацію з доступних джерел, узагальнюєш, оцінюєш достовірність інформації;
  • прогнозуєш можливий результат, випробовуєш різні способи виконання завдання; за потреби ставиш запитання, що стосується об’єктів завдань і пропонуєш відповіді на них; підтримуєш дискусію щодо способів та результатів виконання завдань; співвідносиш результати виконання завдань з припущенням, робиш висновок про досягнення результатів;
  • обґрунтовуєш способи виконання завдань та їх результати;
  • аналізуєш й оцінюєш їх, самостійно визначаєш раціональний спосіб, способи подолання виявленого утруднення, плануєш подальші навчальні дії.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора