Морфологічна помилка
1. Пригадати, що є предметом вивчення морфології? Скільки існує частин мови?
2. Засвоїти матеріал онлайн уроку.
3. Відредагувати подані речення, записавши правильні варіанти.
Завдяки хворобі Ігор не пішов до школи. Із-за грипу було закрито школи. Він захищав проєкт стоя біля дошки. На їй було багато прикрас. Ми вивчаємо творчість поетів - шестидесятників.
4. Визначити рід поданих іменників, увести їх до складу словосполучень із прикметником: бутель, бандероль, дріб, біль, нежить, пропис, Керч, верф, тюль, нехворощ.
5. Утворити від поданих прикметників форми вищого і найвищого ступеню порівняння, визначити, від яких прикметників не можна утворити ці форми, пояснити чому: дорогий, широкий, солодкий, великий, босий, дрібний, лисий, гарний, молодий, чистий, найулюбленіший, ворожий, вузький.
6. Від поданих дієслів утворити дієприкметники і дієприслівники. Складіть із ними 2 прості речення, ускладнені дієприкметниковими зворотами, і 2 речення з дієприслівниковими зворотами: обладнати, навис, пожовкнути, загоріти, працювати, виступати, руйнувати, думати, лежати, блищати, родити, прочитати.