A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Мутинський ліцей"
Кролевецької міської ради

Четвер 23.04

Дата: 23.04.2020 13:47
Кількість переглядів: 277

Тема. Площа паралелограма, ромба

 

     І. Наші завдання

 Двом учням  дали завдання пофарбувати два листи фанери: одному у формі прямокутника  зі сторонами 3 м і 5 м, а другому – у формі паралелограма , в якому до сторони довжиною 5 м проведена висота довжиною 3 м. Який з учнів  впорається із завданням раніше, якщо вони працюють з однаковою швидкістю?

Для  відповіді на запитання задачі треба знати площі фігур, даних у задачі. Площа прямокутника обчислюється за відомою формулою S = ab.

 Питання? Як обчислюється площа паралелограма за стороною та проведеною до неї висотою?


ІІ. Опорні знання

1. На рис. 1 зображено геометричне доведення формули (a + b)2 = a2 + 2ab + b2Дайте пояснення.

2. Площа квадрата (у м2 виражається тим самим числом, що й периметр (у м). Чому дорівнює сторона квадрата?

3. Як зміниться площа прямокутника, коли одну з його сторін збільшити в 4 рази, а другу зменшити в 4 рази?

4. ОС - бісектриса куа АОВ,  CD⊥ OA, CF ⊥ OB (рис. 2). Доведіть, що СD = CF

 5. АВСD — паралелограм, ВМ⊥ AD, DH BC . Доведіть,  що трикутник ABM дорівнює трикутнику CDH


 ІІІ. Нові знання

1. Формула обчислення площі паралелограма та наслідки 

2. Конспект  

3. Розв'язування типових задач 


 IV. Підсумування

1. Чи правильне твердження теореми про площу паралелограма для прямокутника?

2. Чи правильне твердження: площа паралелограма дорівнює добутку його сторони на висоту? Для якого чотирикутника це твердження правильне?


 Д/з. Опрацювати наданий матеріал. За підручником п.21 с.151, № 701, 702, 707

Запитання та відповіді надсилайте на електронну пошту

 mutinskash23@gmail.com або на


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора