A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Опорний заклад "Мутинський ліцей"
Кролевецької міської ради

Квокша Тетяна Леонідівна

Дата: 27.02.2020 18:56
Кількість переглядів: 92

Квокша  Тетяна  Леонідівна,

вчитель  англійської  мови

  Дата  народження: 08.06.1988

  Спеціальність  за  дипломом: Вчитель  англійської  мови  та  літератури.

  Освіта:  вища.

  Закінчила  Глухівський  національний  педагогічний  унверситет  ім. О.Довженка

  Посада: Вчитель  англійської  мови

  Стаж  роботи: 9 років

  Кваліфікаційна  категорія: ІІ  категорія

 Методична  проблема: «Формування  комунікативної  компетентності  учнів  за  допомогою  інтерактивних  вправ  на  уроках  англійської  мови»

  Педагогічне  кредо: “Кожна  дитина  талановита. Завдання  вчителя – розкрити  цей  талант”.

  Життєве  кредо: «Цінуй  те, що  маєш, але  не  зупиняйся  на  досягнутому».

  На своїх уроках використовую наступні методи і форми навчання: індивідуальна робота, групова робота, фронтальна робота, диференційована робота, творчі завдання за вибором, ігрові форми, самостійна робота, метод проєктів, різнорівневе навчання.

При роботі з дітьми  намагаюся будувати свої відносини на довірі і порозумінні.

   Вивчення іноземної мови в наш час вже давно перестало бути хобі чи примусовим зобов’язанням у школі. Це шлях до розвитку особистості у соціумі, майбутні переспективи та нові можливості щодня. З розвитком технічного, інформаційного та культурного прогресів у ХХІ століття знання іноземної мови англійської, німецької, французької та інших дає можливість людині краще розуміти новітні іноваційні технології, іноземні книги та періодичні видання, дізнаватися про наукові, публіцистичні та літературні відкриття в оригіналі, аналізувати світову політику та економіку самостійно, а не через інші вуста.

  Звичайно перше знайомство з іноземною мовою людина отримує в дитячі роки — дитячий садок, перший клас тощо. Величезний внесок у зацікавленні учнем іноземною мовою є плідна та старанна робота вчителя, який знайомить, допомогає зрозуміти “чужу мову”, розповідає про її переваги та перспективи.

 Вивчати іноземну мову у два рази цікавіше коли урок побудований нестандартно та творчо. А для молодших школярів урок іноземної мови повинен мати ігрову форму та індивідуальні методи та прийоми. Проте не можа акцентувати на успішності чи не успішності учня тільки з роботи вчителя. Сам учень — це індивідуальність. Його жага та цікавість зможуть допомогти йому у вивченні будь-якої мови світу, а вчитель може тільки підштовхнути його до цього бажання.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора