A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Мутинський ліцей"
Кролевецької міської ради

Понеділок 27.04

Дата: 26.04.2020 20:41
Кількість переглядів: 270

Тема. Розв'язування задач на рух за допомогою рівнянь

 

      І. Перевіряємо домашню роботу  


ІІ. Чи знаєш відповіді на запитання? 

1. Які задачі зручно розв'язувати за допомогою рівнянь?

2. Що означає розв'язати задачу за допомогою рівняння?

3. Приклад розв'язування задачі за допомогою рівняння?

З двох ділянок зібрали 46,08 т овочів. З другої ділянки зібрали на 15,6 т більше, ніж з першої. Скільки тонн овочів зібрали з кожної ділянки? 

За умовою задачі складемо рівняння: х + (х + 15,6) = 46,08. Розшифруйте рівняння: відповівши на запитання:

а) Що позначають буквою х?

б) Що означає вираз (х + 15,6)?

в) Чому х + х + 15,6 = 46,08?

Розв'яжіть рівняння х + х + 15,6 = 46,08.

Запишіть відповідь на запитання задачі.

Складіть рівняння для розв'язування тієї ж задачі, позначивши через х кількість овочів, зібраних із другої ділянки.


ІІІ. Опорні знання   

1. Відомі власна швидкість об’єкта і швидкість течії річки. Як знайти швидкість об’єкта за течією; проти течії?

2. Як знайти: а) шлях, знаючи швидкість руху і час; б) швидкість руху, знаючи шлях і час; в) час, знаючи шлях і швидкість руху?

3. Об’єкти прямують:

а) з одного пункту в одному напрямку ; у протилежних напрямках ;

б) з різних пунктів назустріч один одному (відстань між пунктами відома) у протилежних напрямках . 

Як знайти відстань між об’єктами через 3 год, знаючи швидкість їхнього руху?


IV. Дивимося, слухаємо, аналізуємо


V. Тренуємося


 Д/з. Повторити алгоритм розв'язування задачи за допомогою рівняння, формули шляху.   с.325 №1180, 1192

Запитання та відповіді надсилайте на електронну пошту 

mutinskash23@gmail.com або на

                                          


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора