П'ятниця 06.11
Дата: 06.11.2020 08:39
Кількість переглядів: 196
Тема. Знаходження дробу від числа
І. Опорні знання
1. Виразіть десятковим і звичайним дробами: 1 %; 5 %; 10 %, 20 %; 35 %; 50 %. 2. Запишіть у вигляді дробу 20:4; (20:4)·3; (20·3):4 |
Розв'яжіть задачу. У класі 32 учні, з них 3/8 становлять дівчата. Скільки дівчат у класі?
Усім вам знайомий метод розв'язання: 32 : 8 · 3 = 4 · 3 = 12 (дівчат)
Якщо проаналізувати, то нескладно побачити, що при множенні числа 32 на 3/8 маємо такий самий результат. Який можна зробити висновок?
ІІ. Слухай, дивись, аналізуй та запам'ятовуй.
Теорія
1. Сформулюйте алгоритм знаходження дробу від числа. 2. В саду 50 дерев, з них 2/5 становлять вишні. Скільки в саду вишень? 4. Сформулюйте алгоритм знаходження відсотків від числа. 5. У саду 50 дерев, із них 30 % становлять груші. Скільки груш у саду? |
ІІІ. Запиши у зошит
IV. Підсумуємо
Д/з. Опрацювати запропонований матеріал. За с. 99 - 100, № 384, 385, 398. Повторити властивості множення.