A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Мутинський ліцей"
Кролевецької міської ради

Західноукраїнські землі у складі Австроугорської імперії. Початок національного відродження

Дата: 08.11.2021 09:45
Кількість переглядів: 532

Опрацювати матеріал підручника параграф 7-8.Переглянути відеоурок

Д.з: В зошиті виконати тест

Тестові завдання

1. Хто становив після українців другу за численністю етнічну групу у Східній Галичині на початку XIX ст.?

А Росіяни;

Б поляки;

В австрійці;

Г євреї.

 

2. Унаслідок релігійної реформи в Австрійській імперії наприкінці XVIII ст.:

А католицькі священики отримали додаткові землі для відкриття монастирів;

Б посилився вплив Ордену єзуїтів серед греко-католиків і протестантів;

В греко-католицькі церкви перетворювались на католицькі костьоли;

Г зрівняні в правах католицька, протестантська, греко-католицька церкви.

 

3. Встановіть відповідність між особою та фактами її життя.

1) І. Вагилевич;

2) Л. Кобилиця.

А Учасник «Руської трійці», вчений, 1848 р. був у складі Руського собору

Б керівник селянського руху на Буковині в 40-х рр. XIX ст., депутат парламенту;

В учасник Кирило-Мефодіївського братства, історик, висланий до Саратова;

Г масон, директор Полтавського театру, майор у відставці, драматург, письменник;

Д дезертир, керівник повстанського руху на Поділлі 23 роки, 4 рази тікав із заслання.

 

4. Яка суспільна верства на початку XIX ст. відігравала провідну роль у поширенні української національної ідеї у Східній Галичині та на Закарпатті?

А Інтелігенція;

Б греко-католицькі священики;

В заможні селяни;

Г дрібні підприємці.

 

5. Встановіть хронологічну послідовність подій в українських землях у складі Австрійської імперії наприкінці XVIII — І половині XIX ст.

А Діяльність Головної руської ради;

Б створення Товариства галицьких греко-католицьких священиків;

В проведення реформ Марії-Терезії та Йосифа II;

Г діяльність «Руської трійці».

 

6. Що передбачала аграрна реформа Марії-Терезії та Йосифа II на західноукраїнських землях?

А Звільнення селян від особистої залежності від поміщиків;

Б переселення безземельних селян на незаселені землі;

В звільнення селян, що володіли невеликими наділами землі, без викупу;

Г збільшення повинностей і податків, які сплачували селяни.

 

7. У чому полягала основна мета діяльності культурно-просвітницького об’єднання «Руська трійця»?

А Проголошення незалежної Української держави;

Б пробудження національної свідомості українців;

В зрівняння у правах католиків та греко-католиків;

Г створення федерації всіх слов’янських республік.

 

8. Авторами альманаху «Русалка Дністрова» були...

1) І. Югасевич та В. Довгович;

2) М. Лучкай та Й. Лозанський;

3) М. Шашкевич, Я. Головацький та І. Вагилевич;

4) Т. Шевченко та М. Гулак.

 

9. У яких українських землях упродовж першої половини XIX ст. відбулися селянські «холерні бунти»?

А Буковина;

Б Галичина;

В Закарпаття;

Г Поділля.

 

10. Яка етнічна група в Буковини посідала друге після українців місце на початку XIX ст.?

А Румуни;

Б росіяни;

В австрійці;

Г поляки.

 

11. Співвіднесіть рік і місто видання альманаху «Русалка Дністрова».

А Львів; Б Відень; В Будапешт; Г Краків.

1) 1835 р.; 2) 1836 р.; 3) 1837 р.; 4) 1838 р.; 5)1839 р.

 

12. Кого в Австрійській імперії можна означити «будителі»?

1) Івана Франка; 2) Маркіяна Шашкевича; 3) Миколу Гулака; 4) Якова Головацького; 5) Кирила Трильовського; 6) Івана Котляревського; 7) Олександра Духновича.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора