Понеділок 13.04
Дата: 13.04.2020 11:14
Кількість переглядів: 372
Тема. Аналіз контрольної роботи. Квадратний тричлен і його корені
І. Аналіз контрольної роботи
ІІ.
ІІІ. Що ми знаємо?
1. Що означає розкласти многочлен на множники?
2. Які способи розкладанн многочленів на множники ви знаєте?
3. У чому полягає спосіб винесення спільного множника за дужки? Поясніть на прикладі: 1) m2 - 3m; 2) 6p + 12p3; 3) a(b + c) - m(b + c).
4. У чому полягає спосіб групування? Поясніть на прикладі: 1) ab + bc + ca + c2; 2) a2 - ab - 4a + 4b
5. Як використовують для розкладання многочленів на множники формули скороченого множення? П:оясніть на прикладі: 1) p2 - 9q2; 2) a2 + 2ab + b2; 3) m3 - n3; 4) a3 + 8.
6. Чи можна застосовувати одразу декілька способів розкладання многочленів на множники?
Конспект
Як розкласти на множники квадратни тричлен, якщо відомі його корені?
Алгоритм розкладання квадратного тричлена на множники
Д/з. Опрацювати п. 21 с. 166. Виконати № 729 (н).
Повторити