A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Мутинський ліцей"
Кролевецької міської ради

ПЛАН 2023/2024 н.р.

Дата: 01.09.2023 11:25
Кількість переглядів: 24

Додаток №01

до наказу ОЗ «Мутинській ліцей»

Кролевецької міської ради

28.08.2023  №

 

 

ПЛАН ЗАХОДІВ

ДЛЯ ЗАПОБІГАННЯ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЮ) ТА

БУДЬ-ЯКИМ ІНШИМ ПРОЯВАМ НАСИЛЛЯ НА 2023/2024 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

 

Мета: протидія та своєчасне виявлення проявів булінгу,формування стійкого переконання в учасників освітнього процесу щодо неприпустимості булінгу (цькування) в міжособистісних стосунках і мати практичний характер (забезпечувати набуття умінь та навичок ненасильницької поведінки, залучення здобувачів освіти, батьків та педагогічних працівників до створення безпечного освітнього середовища.

 

Очікуваний результат: комфортне і безпечне освітнє середовище, вільне від будь – яких негативних проявів: зменшення  проявів булінгу, кібербулінгу, насильства, жорстокості, дітей та молоді; підвищення психологічної культури  батьків та педагогічних працівників.

 

№ п/п

Назва заходу

Термін проведення

Цільова аудиторія

Відповідальний

Очікуваний результат

Відмітка про виконання

1.

Поновлення інформації на офіційному сайті закладу у рубриці «Булінг – Ні!».

Серпень

Учні,батьки, педагогічні працівники

Босак Г.С., практичний психолог, соціальний педагог

Привернення уваги усіх учасників освітнього процесу до вирішення проблеми булінгу у суспільстві. Збагачення знань з реагування на прояв булінгу та будь-яких негативних проявів.

 

 

2.

Виступ на педагогічній раді  на тему: «Безпечна школа. Маски булінгу».

 

Серпень

Педагогічні працівники

Босак Г.С., практичний психолог

Набуття знань, умінь, здатності

створювати безпечне середовище

 

 

3

Засідання МО класних керівників. Ознайомлення з антибулінговою політикою та затвердення Плану заходів для запобігання булінгу (цькуванню) та

 будь-яким іншим проявам насилля.

Вересень

Педагогічні працівники

Керівник МО класних керівників

Ознайомлення з планом заходівдля запобігання булінгу (цькуванню) та

 будь-яким іншим проявам насилля.

 

 

4

Інформаційно-просвітницькі заходи з профілактики булінгу, насильства, жорстокості в освітньому середовищі:

Протягом року

 

 

 

 

1. Круглий стіл з елементами тренінгу: «Як протистояти булінгу?»

 

Серпень

Педагогічні працівники

Босак Г.С., практичний психолог, соціальний педагог

 Координація зусиль педагогічних працівників  спрямованих на протидію негативних проявів серед здобувачів освіти. Відпрацьований алгоритм дій в разі прояву булінгу.

 

 

 

2. Конкурсі виставки конкурсів малюнків, плакатів  та колажів на теми:

- «Обирай життя без булінгу»,

- «Безпечна школа – «ні» булінгу»;

- «Школа – без булінгу».

 

 

 

Вересень

Вересень

 

Вересень

 

 

 

Учні 1-4 класів

Учні 9-11 класів

 

Учні 5-8 класів

 

Босак Г.С., соціальний педагог

 

Привернення уваги учнів до проблеми булінгу, кібербулінгу яка, на жаль, існує в будь-якому освітньому середовищі

 

3. Перегляд мультфільмів на протибулігову тему:

- «Курка, яка несе всяку всячину»;

- «Гидке каченя»;

- «Жив собі чорний кіт»;

 

 

Вересень

 

Жовтень

Жовтень

 

 

Учні 1-2 класів

 

Учні 1 класу

Учні 2 класу

Босак Г.С., соціальний педагог

 

4. Перегляд відеороликів:

- «Нік Вуйчик про булінг у школі»;

- «Зупиніться! МОЯ історія про булінг і Кібербулінг».

 

Вересень

 

Жовтень

 

Учні 7-8 класів

 

Учні 9-11 класів

Босак Г.С., практичний психолог

 

5. Провести тренінгові заняття та заняття з елементами тренінгу:

- «Повага до себе та інших людей»»;

 

- «Запобігання насильству серед дітей. Правила безпечної поведінки»;

 

- «Булінг. Не роби вигляд, що не бачиш!»;

 

- «Протидія булінгу в дитячому середовищі»;

 

- «Булінг в шкільному середовищі»;

 

- «Читання з передбаченням» за казкою Ірен Роздобудько «Дикі образи дикобраза»»;

 

- «Формування безпечної поведінки дітей в кібер-просторі»;

 

- «Протидія булінгу в учнівському середовищі»;

 

- «Кібербулінг очима учнівської молоді»;

 

- «Запобігання насильству серед дітей. Правила безпечноїповедінки»;

 

-  «Кібербулінг – небезпечна віртуальна агресія»;

 

- «Толерантність у нашому житті»;

 

- «Насильство, жорстока поведінка: форми виявлення, профілактика, допомога»;

 

- «Толерантність – шлях до успіху»;

 

 - «Вплив агресивності на стосунки з оточуючими»;

 

- «Профілактика насильницької, жорстокої й агресивної поведінки»;

 

-  «Спілкування – шлях до порозуміння».

 

 

 

Вересень

 

 

Листопад

 

 

 

Вересень

 

 

Жовтень

 

 

Вересень

 

 

 

Жовтень

 

 

 

Жовтень

 

 

Жовтень

 

 

 

Жовтень

 

 

Листопад

 

 

Жовтень

 

 

Листопад

 

 

 

Листопад

 

 

 

Листопад

 

 

Листопад

 

 

Листопад

 

 

 

Лютий

 

 

 

Учні 1 класу

 

 

Учні 4 класу

 

 

 

Учні 8 класу

 

 

Учні 7 класу

 

 

Учні 7 класу

 

 

 

Учні 2 класу

 

 

 

Учні 6 класу

 

 

Учні 9 класу

 

 

 

Учні 10 класу

 

 

Учні 8 класу

 

 

Учні 11 класу

 

 

Учні 8 класу

 

 

 

Учні 10 класу

 

 

 

Учні  9класу

 

 

Учні  6 класу

 

 

Учні 11 класу

 

 

 

Учні 8 класу

Босак Г.С., практичний психолог

Підвищення рівня обізнаності у здобувачів освіти з питань, як розпізнати та протидіяти булінгу, як захистити себе від кібербулінгу, куди звертатися за допомогою у разі цькування. Зниження негативних проявів серед здобувачів освіти.

 

6. Провести години психолога:

- «Що таке булінг та як його розпізнати?»;

- «Кібербулінг»;

- «STOP булінг».

 

Жовтень

 

Вересень

Грудень

 

Учні 3 класу

 

Учні 4 класу

Учні 6 класу

Босак Г.С., практичний психолог

Підвищення рівня обізнаності у здобувачів освіти з питань, як розпізнати та протидіяти булінгу, як захистити себе від кібербулінгу, куди звертатися за допомогою у разі цькування. Зниження негативних проявів серед здобувачів освіти.

 

7. Провести виховні години, години спілкування:

- «Булінг, або цькування виклики та протидія»;

- «Робота над казкою Г.К. Андерсена «Гидке каченя»»;

- «Умій володіти собою»;

«Вчимося толерантності»;

- «Булінг та кібербулінг»;

- «Добро починається з тебе».

 

 

Вересень

 

Вересень

 

Листопад

Листопад

Січень

Квітень

 

 

Учні 11 класу

 

Учні 3 класу

 

Учні 4 класу

Учні 7 класу

Учні 6 класу

Учні 4 класу

Босак Г.С., соціальний педагог

 

8. Провести виховні години, спілкування, круглі столи на теми: 

- «Stop bullying»;

- «Булінг – це насильство»;

- «Зупинимо булінг разом»;

- «Що таке булінг?»;

- «Я проти булінгу»;

- «Що ми знаємо про булінг»;

-  «Маски булінгу»;

- «Якщо тебе ображають»;

- «Ні!» - Булінгу»;

- «Булінг! Який він буває сьогодні?».

 

 

 

Жовтень

Листопад

Травень

Листопад

Травень

Грудень

Січень

Січень

Лютий

 

Лютий

 

 

 

Учні 8 класу

Учні 6 класу

Учні 7 класу

Учні 1класу

Учні 3 класу

Учні 2 класу

Учні 9 класу

Учні 5 класу

Учні 4 класу

 

Учні 11 класу

Класні керівники 1- 11 класів

 

Бондаренко Н.В.

Лебідб О.В.

Мамай О.В.

Ляховка Л.П.

Рейдер Н.Ів.

Нібак О.М.

Босак Г.С.

Босак Л.М.

Давидова В.В.

 

Квокша Т.Л.

 

5.

Виявлення стану створення в закладі безпечного освітнього середовища:

- Анкета з метою виявлення проявів булінгу та насильства  в колективі;

- Анкета з метою виявлення проявів булінгу, проблем насильства у дитячому середовищі.;

- Анкета з метою виявлення проявів булінгу, проблем насильства у дитячому середовищі.

 

 

 

Листопад

 

 

Грудень

 

 

 

Листопад

 

 

Учні 7-9 класів

 

 

 

Батьки учнів 7-9 класів

 

 

Педагогічні працівники

Босак Г.С., практичний психолог

Виявлення проявів булінгу та насильства  в колективі.

 

6.

Провести просвітницькі заходи для батьків:

- «Шкільний булінг: причини, наслідки, шляхи подолання»;

- «Що таке булінг? Як з ним боротися?»;

- «Булінг, або цькування виклики та протидія».

 

 

Вересень

 

Листопад

 

Березень

 

 

Батьки 7 класу

 

Батьки 6 класу

 

Батьки 8 класу

Класні керівники:

 

Мамай О.В.

 

Лебідь О.В.

 

Бондаренко Н.В.

Підвищення рівня обізнаності батьків з даної теми.

 

7.

Провести індивідуальні та групові консультації на теми:

- «Як керувати емоціями?», «Як уникнути насилля?», « Як не стати жертвою булінгу?», «Конфлікт та шляхи його розв’язку».

- «Що робити, коли насилля все ж таки сталося?»,  «Неправильне виховання: типологія та наслідки», «Насильство та його форми», «Якщо батьки виявляють негативні емоції», «Булінг, як його розпізнати?».

Протягом року

 

Учні школи

 

 

 

 

 

Вчителі, батьки

Босак Г.С., практичний психолог

Надана вчасна психологічна допомога та підтримка.

 

8

Проведення моніторингу ефективності

виконання плану заходів, спрямованих на

запобігання та протидію булінгу (цькуванню)

в закладі освіти,

надання методичної та практичної допомоги,

виявлення проблемних питань у сфері

запобігання та протидії булінгу (цькуванню)

та вжиття вичерпних заходів для їх

вирішення.

За потреби,

але не рідше

двох разів на

навчальний

рік

 

Адміністрація закладу

Здатність планувати, реалізовувати

та визначати ефективність

психологічної допомоги.

Здатність планувати, реалізовувати

та інтерпретувати результати

моніторингових досліджень та

виявляти актуальний стан

психологічної безпеки освітнього

середовища, наявних ризиків,

готувати пропозиції (стратегічні

цілі, завдання, заходи) щодо їх

уникнення та відновлення

психологічної безпеки освітнього

середовища

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора