Орієнтовні параметри для оцінювання навчально-пізнавальних досягнень учнів
Орієнтовні параметри для оцінювання навчально-пізнавальних досягнень учнів
Ці параметри стосуються лише оцінювання і не слугують основними орієнтирами в навчанні.
Уміння |
Клас
|
||||
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
Сприймання на слух (Аудіювання) |
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) |
||||
2-3хв |
2-3хв |
2-3хв |
3-4хв |
3-4 хв |
|
Зорове сприймання (Читання) |
Обсяг одного тексту в словах (у межах) |
||||
100-150 |
100-150 |
150-200 |
200-250 |
200-250 |
|
Усна взаємодія (Діалог) |
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) |
||||
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
|
Усне продукування (Монолог) |
Обсяг висловлення у реченнях (у межах) |
||||
5-6 |
6-7 |
7-8 |
8-9 |
9-10 |
|
Писемне продукування (Письмо) |
Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) |
||||
50-60 |
60-70 |
70-80 |
80-90 |
90-100 |
Уміння |
Клас
|
|
10 |
11 |
|
Сприймання на слух (Аудіювання) |
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) |
|
3-4хв |
3-4хв |
|
Зорове сприймання (Читання) |
Обсяг одного тексту в словах (у межах) |
|
250-300 |
300-350 |
|
Усна взаємодія (Діалог) |
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) |
|
8 |
8 |
|
Усне продукування (Монолог) |
Обсяг висловлення у реченнях (у межах) |
|
10-11 |
11-12 |
|
Писемне продукування (Письмо) |
Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) |
|
100-130 |
130-150 |
З поглибленим вивченням іноземної мови
Уміння |
Клас
|
|
10 |
11 |
|
Сприймання на слух (Аудіювання) |
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) |
|
3-4хв |
3-4хв |
|
Зорове сприймання (Читання) |
Обсяг одного тексту в словах (у межах) |
|
350-400 |
400-450 |
|
Усна взаємодія (Діалог) |
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) |
|
9 |
9 |
|
Усне продукування (Монолог) |
Обсяг висловлення у реченнях (у межах) |
|
12-13 |
13-14 |
|
Писемне продукування (Письмо) |
Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) |
|
150-180 |
180-200 |
Письмо (Диктант, творча робота)
Рівень навчальних досягнень |
Бали |
Критерії оцінювання навчальних досягнень |
Грамотність |
|
|
|
|
Припустима кількість орфографічних помилок |
Припустима кількість лексичних, граматичних істилістичних помилок |
I. Початковий |
1 |
Учень (учениця) уміє писати вивчені слова, допускаючи при цьому велику кількість орфографічних помилок |
8 |
9 |
2 |
Учень (учениця) уміє писати вивчені словосполучення |
6 |
9 |
|
3 |
Учень (учениця) уміє писати прості непоширені речення відповідно до комунікативної задачі проте зміст повідомлення недостатній за обсягом для розкриття теми та інформативно насичений |
6 |
8 |
|
II. Середній |
4 |
Учень (учениця) уміє написати листівку за зразком, проте використовує обмежений запас лексики та граматичних структур, допускаючи помилки, які ускладнюють розуміння тексту |
6 |
6 |
5 |
Учень (учениця) уміє написати коротке повідомлення за зразком у межах вивченої теми, використовуючи обмежений набір засобів логічного зв'язку при цьому відсутні з'єднувальні кліше, недостатня різноманітність ужитих структур, моделей тощо |
4-5 |
5 |
|
6 |
Учень (учениця) уміє написати коротке повідомлення/лист за зразком у відповідності до поставленого комунікативного завдання, при цьому вжито недостатню кількість з'єднувальних кліше та посередня різноманітність ужитих структур, моделей тощо |
4-5 |
5 |
|
III. Достатній |
7 |
Учень (учениця) уміє написати коротке повідомлення за вивченою темою за зразком у відповідності до заданої комунікативної ситуації, допускаючи при цьому ряд помилок при використанні вивчених граматичних структур. Допущені помилки не порушують сприйняття тексту, у роботі вжито ідіоматичні звороти, з'єднувальні кліше, різноманітні структури, моделі тощо |
4 |
4 |
8 |
Учень (учениця) уміє без використання опори написати повідомлення за вивченою темою, зробити нотатки, допускаючи ряд помилок при використанні лексичних одиниць. Допущені помилки не порушують сприйняття тексту, у роботі вжито ідіоматичні звороти, з'єднувальні кліше, різноманітні структури, моделі тощо |
3 |
3 |
|
9 |
Учень (учениця) уміє написати повідомлення на запропоновану тему, заповнити анкету, допускаючи ряд орфографічних помилок, які не ускладнюють розуміння інформації, у роботі вжито ідіоматичні звороти, з'єднувальні кліше, різноманітні структури, моделі тощо |
3 |
2 |
|
10 |
Учень (учениця) уміє написати повідомлення, висловлюючи власне ставлення до проблеми, написати особистого листа, при цьому правильно використовуючи вивчені граматичні структури у відповідності до комунікативного завдання, використовуючи достатню кількість ідіоматичних зворотів, з'єднувальних кліше, моделей тощо |
2 |
1 |
|
IV. Високий |
11 |
Учень (учениця) уміє написати повідомлення, правильно використовуючи лексичні одиниці в рамках тем, пов'язаних з повсякденним життям. Даються при наявності несуттєвих орфографічних, які не порушують акту комунікації (британський або американський варіанти орфографії, орфографічні помилки в географічних назвах тощо) |
1-2 |
|
12 |
Учень (учениця) уміє подати в письмовому вигляді інформацію у відповідності з комунікативним завданням, висловлюючи власне ставлення до проблеми, при цьому правильно використовуючи лексичні одиниці та граматичні структури |
|
|
|
* Обсяг письмового повідомлення, його тематика, структура, повнота розкриття змісту, лексична насиченість і рівень граматичної компетентності, наповнюваність визначаються вчителем відповідно до Програмових вимог для кожного етапу навчання та типу навчального закладу |
Тестування
Бали |
Тестування |
12 |
100% |
11 |
92 –99% |
10 |
84 –91% |
9 |
76 –83% |
8 |
68 – 75% |
7 |
60 – 67% |
6 |
52 –59% |
5 |
44 –51% |
4 |
36 –43% |
3 |
28 –35% |
2 |
20 –27% |
1 |
12 –19% |