A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад "Мутинський ліцей"
Кролевецької міської ради

Орієнтовні параметри для оцінювання навчально-пізнавальних досягнень учнів

Дата: 01.03.2021 11:35
Кількість переглядів: 546

Орієнтовні параметри для оцінювання навчально-пізнавальних досягнень учнів

Ці параметри стосуються лише оцінювання і не слугують основними орієнтирами в навчанні.

Уміння

Клас

 

5

6

7

8

9

Сприймання на слух (Аудіювання)

Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах)

2-3хв

2-3хв

2-3хв

3-4хв

3-4 хв

Зорове сприймання (Читання)

Обсяг одного тексту в словах (у межах)

100-150

100-150

150-200

200-250

200-250

Усна взаємодія (Діалог)

Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах)

5

5

6

6

7

Усне продукування (Монолог)

Обсяг висловлення у реченнях (у межах)

5-6

6-7

7-8

8-9

9-10

Писемне продукування (Письмо)

Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах)

50-60

60-70

70-80

80-90

90-100

 

Уміння

Клас

 

10

11

Сприймання на слух (Аудіювання)

Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах)

3-4хв

3-4хв

Зорове сприймання (Читання)

Обсяг одного тексту в словах (у межах)

250-300

300-350

Усна взаємодія (Діалог)

Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах)

8

8

Усне продукування (Монолог)

Обсяг висловлення у реченнях (у межах)

10-11

11-12

Писемне продукування (Письмо)

Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах)

100-130

130-150

З поглибленим вивченням іноземної мови

Уміння

Клас

 

10

11

Сприймання на слух (Аудіювання)

Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах)

3-4хв

3-4хв

Зорове сприймання (Читання)

Обсяг одного тексту в словах (у межах)

350-400

400-450

Усна взаємодія (Діалог)

Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах)

9

9

Усне продукування (Монолог)

Обсяг висловлення у реченнях (у межах)

12-13

13-14

Писемне продукування (Письмо)

Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах)

150-180

180-200

Письмо (Диктант, творча робота)

Рівень навчальних досягнень

Бали

Критерії оцінювання навчальних досягнень

Грамотність

 

 

 

Припустима кількість орфографічних помилок

Припустима кількість лексичних, граматичних істилістичних помилок

 

I. Початковий

1

Учень (учениця) уміє писати вивчені слова, допускаючи при цьому велику кількість орфографічних помилок

8

9

2

Учень (учениця) уміє писати вивчені словосполучення

6

9

3

Учень (учениця) уміє писати прості непоширені речення відповідно до комунікативної задачі проте зміст повідомлення недостатній за обсягом для розкриття теми та інформативно насичений

6

8

 

II. Середній

4

Учень (учениця) уміє написати листівку за зразком, проте використовує обмежений запас лексики та граматичних структур, допускаючи помилки, які ускладнюють розуміння тексту

6

6

5

Учень (учениця) уміє написати коротке повідомлення за зразком у межах вивченої теми, використовуючи обмежений набір засобів логічного зв'язку при цьому відсутні з'єднувальні кліше, недостатня різноманітність ужитих структур, моделей тощо

4-5

5

6

Учень (учениця) уміє написати коротке повідомлення/лист за зразком у відповідності до поставленого комунікативного завдання, при цьому вжито недостатню кількість з'єднувальних кліше та посередня різноманітність ужитих структур, моделей тощо

4-5

5

 

III. Достатній

7

Учень (учениця) уміє написати коротке повідомлення за вивченою темою за зразком у відповідності до заданої комунікативної ситуації, допускаючи при цьому ряд помилок при використанні вивчених граматичних структур. Допущені помилки не порушують сприйняття тексту, у роботі вжито ідіоматичні звороти, з'єднувальні кліше, різноманітні структури, моделі тощо

4

4

8

Учень (учениця) уміє без використання опори написати повідомлення за вивченою темою, зробити нотатки, допускаючи ряд помилок при використанні лексичних одиниць. Допущені помилки не порушують сприйняття тексту, у роботі вжито ідіоматичні звороти, з'єднувальні кліше, різноманітні структури, моделі тощо

3

3

9

Учень (учениця) уміє написати повідомлення на запропоновану тему, заповнити анкету, допускаючи ряд орфографічних помилок, які не ускладнюють розуміння інформації, у роботі вжито ідіоматичні звороти, з'єднувальні кліше, різноманітні структури, моделі тощо

3

2

10

Учень (учениця) уміє написати повідомлення, висловлюючи власне ставлення до проблеми, написати особистого листа, при цьому правильно використовуючи вивчені граматичні структури у відповідності до комунікативного завдання, використовуючи достатню кількість ідіоматичних зворотів, з'єднувальних кліше, моделей тощо

2

1

 

IV. Високий

11

Учень (учениця) уміє написати повідомлення, правильно використовуючи лексичні одиниці в рамках тем, пов'язаних з повсякденним життям. Даються при наявності несуттєвих орфографічних, які не порушують акту комунікації (британський або американський варіанти орфографії, орфографічні помилки в географічних назвах тощо)

1-2

 

12

Учень (учениця) уміє подати в письмовому вигляді інформацію у відповідності з комунікативним завданням, висловлюючи власне ставлення до проблеми, при цьому правильно використовуючи лексичні одиниці та граматичні структури

 

 

* Обсяг письмового повідомлення, його тематика, структура, повнота розкриття змісту, лексична насиченість і рівень граматичної компетентності, наповнюваність визначаються вчителем відповідно до Програмових вимог для кожного етапу навчання та типу навчального закладу

Тестування

Бали

     Тестування

12

100%

11

92 –99%

10

84 –91%

9

76 –83%

8

68 – 75%

7

60 – 67%

6

52 –59%

5

44 –51%

4

36 –43%

3

28 –35%

2

20 –27%

1

12 –19%


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора