Динаміка образу Елізи Дулітл
1. Дати письмові відповіді на питання:
- Як Бернард Шоу у передмові до п'єси "Пігмаліон" тлумачить свій задум щодо цього твору?
- З яким давньогрецьким міфом перегукується і назва, і зміст п'єси Бернарда Шоу?
- Де відбувається зустріч квіткарки і професора?
- Чому присвятив своє життя професор Хіггінс?
- Визначте жанрову специфіку твору "Пігмаліон".
- Хто і з ким укладає парі?
- У чому полягало парі?
- Яким є фінал п'єси?
- Що Еліза говорить про себе, дискутуючи з Хіггінсом, і в чому вона бачить сенс свого життя?
- Як можна назвати урок, який дає Еліза професорові?
2. Виписати портрет головної героїні на початку п'єси і у ІІІ дії.
3. Вивести формулу успіху Елізи-Галатеї.
4. Скласти таблицю "Еволюція Елізи: від квіткарки до леді":
- 1 колонка - Еліза квіткарка (що було)
- 2 колонка - Чарівна леді (що стало)
- 3 колонка - Що залишилося незмінним?
- 4 колонка - Висновок.
5. Скласти асоціативні грона: Хіггінс, Еліза.