Арт-терапевтичні поради для підготовки дитини до школи
1.Звикаємо до простору. Сходіть з дитиною в школу погуляйте і помалюйте ... класи і коридори. Перегляньте такий альбом кілька разів.
2.Формуємо ефективну активність. Переписуйте через копірку або напівпрозорий папір будь-які зображення і робіть їх дуже схожим на оригінал.
3.Моделюємо соціальні контакти. Створіть ляльковий клас і вчителя. І грайте з дитиною в різні ситуації від найпростіших ... - «Хочу в туалет», і до конфліктних ситуацій.
4.Малюйте зображення осіб з різними емоціями ... і пробуйте з дитиною малювати щось, що допоможе підняти або поліпшити настрій. Зробіть такий альбом для гарного настрою.
5.Привчайте дитину до шкільного ритму. Малюйте автопортрети на тему «Я- учень» в різних ситуаціях: встаю в школу, снідаю перед школою, йду в школу ... і так далі до вечора.
6.Вчіть приймати різницю - формуйте толерантність. Підберіть картинки або фотографії різних шкільних ситуацій від радісних до конфузних і обговоріть з дитиною, нехай цей набір буде мовчазним помічником для дитини в подальшому процесі звикання до інших.
7.Зміцнюйте руку і розвивайте дрібну моторику. Фарбуйте восковими олівцями, розминайте скульптурний пластилін і малюйте ним, ліпіть з глини.
1.Звикаємо до простору. Сходіть з дитиною в школу погуляйте і помалюйте ... класи і коридори. Перегляньте такий альбом кілька разів.
2.Формуємо ефективну активність. Переписуйте через копірку або напівпрозорий папір будь-які зображення і робіть їх дуже схожим на оригінал.
3.Моделюємо соціальні контакти. Створіть ляльковий клас і вчителя. І грайте з дитиною в різні ситуації від найпростіших ... - «Хочу в туалет», і до конфліктних ситуацій.
4.Малюйте зображення осіб з різними емоціями ... і пробуйте з дитиною малювати щось, що допоможе підняти або поліпшити настрій. Зробіть такий альбом для гарного настрою.
5.Привчайте дитину до шкільного ритму. Малюйте автопортрети на тему «Я- учень» в різних ситуаціях: встаю в школу, снідаю перед школою, йду в школу ... і так далі до вечора.
6.Вчіть приймати різницю - формуйте толерантність. Підберіть картинки або фотографії різних шкільних ситуацій від радісних до конфузних і обговоріть з дитиною, нехай цей набір буде мовчазним помічником для дитини в подальшому процесі звикання до інших.
7.Зміцнюйте руку і розвивайте дрібну моторику. Фарбуйте восковими олівцями, розминайте скульптурний пластилін і малюйте ним, ліпіть з глини.
1.Звикаємо до простору. Сходіть з дитиною в школу погуляйте і помалюйте ... класи і коридори. Перегляньте такий альбом кілька разів.
2.Формуємо ефективну активність. Переписуйте через копірку або напівпрозорий папір будь-які зображення і робіть їх дуже схожим на оригінал.
3.Моделюємо соціальні контакти. Створіть ляльковий клас і вчителя. І грайте з дитиною в різні ситуації від найпростіших ... - «Хочу в туалет», і до конфліктних ситуацій.
4.Малюйте зображення осіб з різними емоціями ... і пробуйте з дитиною малювати щось, що допоможе підняти або поліпшити настрій. Зробіть такий альбом для гарного настрою.
5.Привчайте дитину до шкільного ритму. Малюйте автопортрети на тему «Я- учень» в різних ситуаціях: встаю в школу, снідаю перед школою, йду в школу ... і так далі до вечора.
6.Вчіть приймати різницю - формуйте толерантність. Підберіть картинки або фотографії різних шкільних ситуацій від радісних до конфузних і обговоріть з дитиною, нехай цей набір буде мовчазним помічником для дитини в подальшому процесі звикання до інших.
7.Зміцнюйте руку і розвивайте дрібну моторику. Фарбуйте восковими олівцями, розминайте скульптурний пластилін і малюйте ним, ліпіть з глини.
1.Звикаємо до простору. Сходіть з дитиною в школу погуляйте і помалюйте ... класи і коридори. Перегляньте такий альбом кілька разів.
2.Формуємо ефективну активність. Переписуйте через копірку або напівпрозорий папір будь-які зображення і робіть їх дуже схожим на оригінал.
3.Моделюємо соціальні контакти. Створіть ляльковий клас і вчителя. І грайте з дитиною в різні ситуації від найпростіших ... - «Хочу в туалет», і до конфліктних ситуацій.
4.Малюйте зображення осіб з різними емоціями ... і пробуйте з дитиною малювати щось, що допоможе підняти або поліпшити настрій. Зробіть такий альбом для гарного настрою.
5.Привчайте дитину до шкільного ритму. Малюйте автопортрети на тему «Я- учень» в різних ситуаціях: встаю в школу, снідаю перед школою, йду в школу ... і так далі до вечора.
6.Вчіть приймати різницю - формуйте толерантність. Підберіть картинки або фотографії різних шкільних ситуацій від радісних до конфузних і обговоріть з дитиною, нехай цей набір буде мовчазним помічником для дитини в подальшому процесі звикання до інших.
7.Зміцнюйте руку і розвивайте дрібну моторику. Фарбуйте восковими олівцями, розминайте скульптурний пластилін і малюйте ним, ліпіть з глини.
1.Звикаємо до простору. Сходіть з дитиною в школу погуляйте і помалюйте ... класи і коридори. Перегляньте такий альбом кілька разів.
2.Формуємо ефективну активність. Переписуйте через копірку або напівпрозорий папір будь-які зображення і робіть їх дуже схожим на оригінал.
3.Моделюємо соціальні контакти. Створіть ляльковий клас і вчителя. І грайте з дитиною в різні ситуації від найпростіших ... - «Хочу в туалет», і до конфліктних ситуацій.
4.Малюйте зображення осіб з різними емоціями ... і пробуйте з дитиною малювати щось, що допоможе підняти або поліпшити настрій. Зробіть такий альбом для гарного настрою.
5.Привчайте дитину до шкільного ритму. Малюйте автопортрети на тему «Я- учень» в різних ситуаціях: встаю в школу, снідаю перед школою, йду в школу ... і так далі до вечора.
6.Вчіть приймати різницю - формуйте толерантність. Підберіть картинки або фотографії різних шкільних ситуацій від радісних до конфузних і обговоріть з дитиною, нехай цей набір буде мовчазним помічником для дитини в подальшому процесі звикання до інших.
7.Зміцнюйте руку і розвивайте дрібну моторику. Фарбуйте восковими олівцями, розминайте скульптурний пластилін і малюйте ним, ліпіть з глини.
Автор: Вікторія Назаревич