Комунікація, інформація, медіа.
Дата: 04.02.2022 13:09
Кількість переглядів: 140
Прочитати підручник ст.130-134. Переглянути відеоурок
Д,З:
1. Існує думка, що сучасній людині в житті найбільше бракує вражень. Тому реклама спрямована на продаж не стільки товару, а емоцій, які він нібито має викликати. Чи погоджуєтеся ви з такою думкою? Які емоції, на ваш погляд, будуть найбільш ефективними «продавцями»?
2. Проведіть дослідження, як різні види реклами впливають на людину, та на прикладах покажіть, як реклама виконує свої функції. Результати дослідження подайте у вигляді повідомлення або презентації.
3. Напишіть есе на тему «Вплив мас-медіа на сучасну людину — це позитивне чи негативне явище?».