УРОК УЗАГАЛЬНЕННЯ. Держави Західної Європи в ХУІ - ХУІІ ст.
Повторити матеріал підручника РозділІІІ (параграф 11-16). Переглянути посилання на відео
Виконати тестові завдання
І варіант
1. Битва при Лепанто завершилася перемогою:
А іспанців;Б французів ;В англійців ;Г турків
2. Знищення гугенотів у Парижі 24 серпня 1572 р. дістало назву:
А Варварівська ніч ;Б Гугенотська ніч; В Варфоломіївська ніч ;Г Протестантська ніч
3. Укажіть, у якій країні Реформацію очолив король.
А Франція; Б Іспанія; В Англія; Г Німеччина
4. Установіть відповідність між поняттями та їхніми визначеннями.
1 кортеси ;2 «морські тези»; 3 Генеральні штати; 4 парламент
А орган самоврядування в Голландії; Б законодавчий орган в Іспанії; В станові представницькі збори в Англії ; Г англійські кальвіністи ;Д Партизани в Нідерландах, що воювали на морі
5. Укажіть, про кого йдеться.
Вона була дочкою англійського короля. Її матір стратили, звинувативши в зраді. У гніві батько зрікся її й ніколи не визнавав спадкоємицею престолу, але це зробив англійський парламент. До неї сватався московський цар Іван Грозний, іспанський король Філіпп II і французький принц Франсуа Анжуйський. Вона всім відмовила й заявила, що повінчана зі своїм народом. Після неї припинилася династія Тюдорів.
А Марія І ;Б Єлизавета І ;В Анна Болейн ;Г Катерина Медичі
6. Установіть хронологічну послідовність подій.
А початок Тридцятилітньої війни ;Б Нантський едикт; В початок Нідерландської революції; Г «королівська Реформація» Генріха VIII
7. Складіть план за темою «Тридцятилітня війна».
8. Побудуйте причиново-наслідковий ланцюжок про огороджування за планом: причини — привід — події — наслідки.
II варіант
1. Повстання у якій країні стало початком Тридцятилітньої війни?
А у Чехії; Б у Німеччині ;В у Франції; Г в Іспанії
2. Похід «Непереможної армади» завершився перемогою:
А іспанців Б французів В англійців Г голландців
3. Яка форма виробництва набула поширення у вовняній промисловості?
А фабричне виробництво; Б механізована мануфактура; В розсіяна мануфактура; Г невеликі заводи
4. Установіть хронологічну послідовність подій.
А Утрехтська унія; Б війна Голландії з Іспанією; В Гентське умиротворення; Г зародження республіки на Півночі
5. Складіть план за темою «Англійська революція».
6. Побудуйте причиново-наслідковий ланцюжок про «революцію цін» за планом: причини — привід — події — наслідки.