Квокша Тетяна Леонідівна
Квокша Тетяна Леонідівна,
вчитель англійської мови
Дата народження: 08.06.1988
Спеціальність за дипломом: Вчитель англійської мови та літератури.
Освіта: вища.
Закінчила Глухівський національний педагогічний унверситет ім. О.Довженка
Посада: Вчитель англійської мови
Стаж роботи: 10 років
Кваліфікаційна категорія: І категорія
Методична проблема: «Формування комунікативної компетентності учнів за допомогою інтерактивних вправ на уроках англійської мови»
Педагогічне кредо: “Кожна дитина талановита. Завдання вчителя – розкрити цей талант”.
Життєве кредо: «Цінуй те, що маєш, але не зупиняйся на досягнутому».
На своїх уроках використовую наступні методи і форми навчання: індивідуальна робота, групова робота, фронтальна робота, диференційована робота, творчі завдання за вибором, ігрові форми, самостійна робота, метод проєктів, різнорівневе навчання.
При роботі з дітьми намагаюся будувати свої відносини на довірі і порозумінні.
Вивчення іноземної мови в наш час вже давно перестало бути хобі чи примусовим зобов’язанням у школі. Це шлях до розвитку особистості у соціумі, майбутні переспективи та нові можливості щодня. З розвитком технічного, інформаційного та культурного прогресів у ХХІ століття знання іноземної мови англійської, німецької, французької та інших дає можливість людині краще розуміти новітні іноваційні технології, іноземні книги та періодичні видання, дізнаватися про наукові, публіцистичні та літературні відкриття в оригіналі, аналізувати світову політику та економіку самостійно, а не через інші вуста.
Звичайно перше знайомство з іноземною мовою людина отримує в дитячі роки — дитячий садок, перший клас тощо. Величезний внесок у зацікавленні учнем іноземною мовою є плідна та старанна робота вчителя, який знайомить, допомогає зрозуміти “чужу мову”, розповідає про її переваги та перспективи.
Вивчати іноземну мову у два рази цікавіше коли урок побудований нестандартно та творчо. А для молодших школярів урок іноземної мови повинен мати ігрову форму та індивідуальні методи та прийоми. Проте не можа акцентувати на успішності чи не успішності учня тільки з роботи вчителя. Сам учень — це індивідуальність. Його жага та цікавість зможуть допомогти йому у вивченні будь-якої мови світу, а вчитель може тільки підштовхнути його до цього бажання.