Критерії оцінювання з англійської мови, 5 клас НУШ
Початковий рівень
1-3 бали
Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації |
Примітка вчителя/учня |
||
Ти самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб |
Плануєш й здійснюєш навчальний пошук |
Умієш розпізнавати та читати окремі вивчені слова |
|
Опрацьовуєш тестову та/або графічну інформацію |
Вмієш розпізнавати та читати окремі вивчені словосполучення на основі матеріалу, що вивчався |
|
|
Комунікація, зокрема з використанням інформаційно - комунікаційних технологій |
|||
Ти самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб |
Ти створюєш короткі усні та письмові повідомлення |
знаєш найбільш поширені вивчені словосполучення, проте не завжди точно використовуєш їх у мовленні, допускаєш фонематичні помилки |
|
Відтворюєш почуту або прочитану інформацію, допускаючи істотні змістовні та/або логічні неточності |
розпізнаєш на слух окремі прості речення й мовленнєві зразки, побудовані на вивченому мовному матеріалі в мовленні, яке звучить в уповільненому темпі |
|
|
Виконання практичних завдань та розв’язання повсякденних проблем із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом |
|||
Ти самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб |
Виконуєш навчальні дії на рівні зразка їх виконання |
Списуєш за зразком короткі слова, вирази та прості речення |
|
Розпізнаєш, пишеш окремі об’єкти вивчення |
умієш писати прості речення за зразком, проте зміст повідомлення недостатньо інформативно насичений |
|
|
Рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності |
|||
Ти самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб |
Ти розпізнаєш помилки, логічні або змістовні неточності в результатах навчальної діяльності після того, як на них вказує вчитель |
маєш фрагментарні уявлення з предмета вивчення і можеш відтворити окремі його частини; під керівництвом учителя виконуєш найпростіші граматичні вправи та читаєш найпростіші слова |
|
Середній рівень
4-6 балів
Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації |
Примітка вчителя/учня |
||
Ти самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб |
Плануєш й здійснюєш навчальний пошук |
Умієш частково знаходити необхідну інформацію у вигляді оціночних вражень за умови, що в текстах використовується знайомий мовний матеріал |
|
Ставиш запитання до змісту навчального матеріалу |
Умієш ставити прості запитання до змісту прочитаного тексту |
|
|
Опрацьовуєш або інтерпретуєш текстову та/або графічну інформацію без істотних змістовних і логічних неточностей |
знаєш окремі факти, що стосуються тем : “Школа, відпочинок, свята, сім’я, дослідження” |
|
|
Комунікація, зокрема з використанням інформаційно - комунікаційних технологій |
|||
Ти самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб |
Ти створюєш короткі усні та письмові повідомлення |
умієш в основному логічно побудувати невеличке висловлювання та діалог, допускаючи незначні помилки при використанні лексичних одиниць. |
|
Відтворюєш почуту або прочитану інформацію, без істотних змістовних та/або логічні неточності |
розумієш зміст прослуханого тексту, в якому використаний знайомий мовний матеріал |
|
|
Презентуєш результати своєї навчальної діяльності |
упевнено розпочинаєш, підтримуєш та закінчуєш розмову у відповідності з мовленнєвою ситуацією. Усі звуки в потоці мовлення вимовляються правильно |
|
|
Виконання практичних завдань та розв’язання повсякденних проблем із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом |
|||
Ти самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб |
Виконуєш навчальні дії із застосування знань, що охоплюються навчальним матеріалом за зразком |
умієш написати коротке повідомлення за зразком у межах вивченої теми, використовуючи обмежений набір засобів логічного зв'язку |
|
Можеш порівняти окремі об’єкти вивчення |
умієш написати коротке повідомлення/лист за зразком у відповідності до поставленого комунікативного завдання, при цьому посередня різноманітність ужитих структур. |
|
|
Рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності |
|||
Ти самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб |
Розпізнаєш й виправляєш окремі помилки та робиш часткові уточнення в результаті навчальної діяльності |
складаєш прості речення на повсякденні теми і виконуєш їх під керівництвом учителя; відтворює навчальний матеріал з допомогою вчителя; описуєш явища погоди, людей, тварин та їх дії; виконуєш граматичні вправи за зразком. |
|
Достатній рівень
7-9 балів
Високий рівень
10-12 балів
Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації |
Примітка вчителя/учня |
||
Ти самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб: |
Плануєш й успішно здійснюєш навчальний пошук, не обмежуючись навчальним матеріалом |
вмієш знаходити необхідну інформацію з розумінням основного змісту тексти, аналізуєш їх, розумієш прочитаний текст, установлюючи логічні зв'язки всередині речення та між реченнями |
|
Ставиш запитання на з’ясування причинно-наслідкових зв’язків |
Умієш ставити різні види запитань до змісту прочитаного тексту |
|
|
Використовуєш ,порівнюєш і аналізуєш інформацію з різних джерел, критично її аналізуєш |
Умієш аналізувати, узагальнювати й систематизувати надану інформацію, робити висновки; |
|
|
Опрацьовуєш й логічно інтерпретуєш текстову та/або графічну інформацію |
Вмієш читати тексти, аналізути їх і робити висновки, порівнюєш отриману інформацію з власним досвідом. У повному обсязі розумієш тему прочитаного тексту різного рівня складності |
|
|
Комунікація, зокрема з використанням інформаційно - комунікаційних технологій |
|||
Ти самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб: |
Ти створюєш деталізовані усні та письмові повідомлення |
використовуєш граматичні структури й лексичні одиниці у відповідності з комунікативним завданням, не допускаєш фонематичних помилок |
|
Висловлюєш й логічно обґрунтовуєш власну думку , наводиш приклади на її підтвердження |
умієш вільно висловлюватись і вести бесіду в межах вивчених тем, гнучко та ефективно користуючись мовними та мовленнєвими засобами |
|
|
Творчо презентуєш результати навчальної діяльності, зокрема з використання ІКТ (за доступності) |
Складаєш та використовуєш вивчені граматичні структури у відповідності до комунікативного завдання, створюєш проекти і презентуєш їх аудиторії. |
|
|
Виконання практичних завдань та розв’язання повсякденних проблем із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом |
|||
Ти самостійно або під посередкованим керівництвом учителя чи інших осіб (Застосовуєш знання , що охоплюються навчальним матеріалом для виконання практичних завдань та/або розв’язання повсякденних проблем у нетипових ситуаціях на рівні свідомого вибору, а саме) |
Формулюєш проблемні питання , висуваєш гіпотези, успішно виконуєш завдання або розв’язуєш проблему відповідно до інструкції |
Умієш написати повідомлення, правильно використовуючи лексичні одиниці в рамках тем, пов'язаних з повсякденним життям, при наявності несуттєвих орфографічних, які не порушують акту комунікації |
|
Обґрунтовуєш обраний спосіб розв’язання/виконання, спираючись на знання й досвід |
володієш засвоєними знаннями і використовуєш їх у нестандартних ситуаціях, самостійно аналізуєш виконане завдання |
|
|
Можеш класифікувати й узагальнити об’єкти вивчення |
розумієш тривале мовлення, яке може містити певну кількість незнайомих слів, про значення яких можна здогадатися. Умієш знаходити та класифікувати в інформаційних текстах з незнайомим матеріалом необхідну інформацію, подану у вигляді оціночних суджень, опису, аргументації |
|
|
Рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності |
|||
Ти самостійно або з допомогою вчителя чи інших осіб: |
Успішно виправляєш окремі помилки й робиш часткові уточнення в результаті навчальної діяльності |
Складаєш розповідь на повсякденні теми і відтворюєш її самостійно; відтворюєш навчальний матеріал; описуєш різні види текстів(художньої та наукової літератури); виконуєш складні лексичні та граматичні вправи. |
|
Визначаєш окремі труднощі , що виникають у процесі власної навчально – пізнавальної діяльності й можливі шляхи їх подолання |
Під час самостійного виконання вправ на різні види мовленнєвої діяльності, формулюєш відповіді, маєш системні знання з предмета, аргументовано використовуєш їх, у тому числі у проблемних ситуаціях.
|
|