Практикум
Актуалізація опорних знань, умінь і навичок
1. Якщо нам у мовленні необхідно вказати на дію, додаткову дію до основної, на мету, причину, умову, який член речення ми вводимо?
2. Назвіть види обставин.
3. Чим найчастіше виражена обставина?
4. Якщо у мовленні необхідно виділити інформацію зі значенням включення, виключення, заміщення, доповнення, як ми це зробимо?
5. Чим найчастіше виражений додаток у реченні?
Прочитати теоретичні відомості з теми уроку на с. 142-143, 145.
Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=9zxVlWi0EA0
Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=5YlT-uyim8Y
Творче конструювання. Ускладніть речення відокремленими додатками, увівши їх за допомогою слів: крім, опріч, замість, за винятком, на відміну від, зокрема, не рахуючи, не виключаючи, навіть, особливо, наприклад, зверх, у тому числі:
1. Більшість учнів класу взяла участь в обговоренні проблеми.
2. Мені більше подобаються предмети природничого циклу.
3. Осінь була напрочуд теплою.
Виконати вправу 334.